Lite mer från top model!

På eventet så hade de en jättetor skål full med moroccanoil och den tog aldrig slut. Först tog jag en och efter ett tag när jag kom tillbaka så var det fullt igen. När vi skulle åka hem så var den fortfarande full så jag tror inte att det gör något. Så jag tog ganska många men det gjorde nog alla tjejer tor jag! Aja det som är bra är att jag inte behöver köpa någon ny på typ tre år haha!  Vann även en liten tävling. Man skulle typ skriva vad den nya mascaran hette och vem som vann mascara tävlingen i avsnitt fem. Det va inte så svårt plus att det fanns typ 20-50 st vinnare. De hade en massa godiebags som de skulle dela ut! Priset va inte så stort men jag vann en color tattoo, lite sminktips på två lappar, pincett och en sminkborste.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0