Top Model!

Igår va en helt fantastisk dag! Kommer aldrig glömma den dan asså. Hela dan började men uppstigning halv 4 sedan så va vi i Göteborg 6, sen så va vi på tåget och började åka. Vi åkte med snabbtåg så vi va i Stockholm bara efter cirka 3 timmar och kanske en halvtimme. På tåget så sminkade vi oss och det va riktigt kul. Kanske en aning skakigt men inget som va jobbigt. Man fick ganska så mycket tester och saker på eventet men inte så mycket som jag hade trott. Jag hade med mig pengar för att köpa saker också men de hade inte så mycket som jag ville ha. 
 
Men vi fick en massa autografer och bilder med tjejerna! Vi "känner" ju Jasmine lite efter de gånger vi träffat henne och pratat osv så hon tog med sig några av modellerna och så kom de ut till oss och de andra tjejerna som va på eventet de tänkte säkert "känner de dom?" Haha man såg på deras miner att de tänkte så! Men vi känner dem inte men vi har pratat med Jasmine många gånger förut!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jonas Hallberg 
Robin Stjernberg  
 
Sibel
 
Kate Ryan 
 
footway high heel race 
Modell från förra året!
 
 
 
 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Usch man fick ta kort och bli lite "stylad" och hon valde värsta mormorkläderna :S Men väskan va helt okej, den kostade 6000 sa hon!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack till Johanna för en massa bilder! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0