Varför är jag så glad idag?

Jag vet inte varför men jag har varit glad hela dagen idag! Jag tror att det är för att det är så fint väder idag. Solen har äntligen kommit fram och man märker verkligen att humöret ändras! Idag när jag kom hem så hade min mormor (också min granne) gjort mat. Hon brukar göra det på torsdagar för jag har träning och jag vill helst hinna äta en riktig middag innan jag tränar. Inte bara en macka eller så! 
 
När min mormor köper saker och beställer saker så brukar hon offtast få en massa saker på köpet. När hon får det så brukar hon ge det till mig och mina syskon. Så jag fick ganska många fina saker!
 
 
 
Fick även lite baksaker (vispar och sånt) Och lite aker så jag kan göra smothies! 
 
 
 
//Sophia

Kommentarer
Postat av: Sophia

sv: hihihi jaa! :D

2013-02-21 @ 18:00:32
URL: http://sophiasphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0