Göra om håret

Jag har tänkt på att kanske gör om mitt hår lite? Klippa topparna som jag brukar men kanske också färga håret? 
Jag har tonat mitt hår en gång i hela mitt liv fastän jag går frisör linjen! När jag tonade det så blev det mörk brunt och ganska snyggt i början men färgen försvann ganska snabbt och sen så blev det kvar en tråkig färg som tar lång tid att få bort. Så nu har jag en ganska ljus brun färg nästan som mitt hår var på vintern. 
 
Jag funderar på att kanske gå mot det blonda hållet? Inte helt blont men lite askblont med slingor? Jag vet inte vad tycker ni? Vet ni något bra märke?
 
Så här var mitt narurliga hår på sommaren. Saknar det lite men jag skulle vilja ha den färgen med slingor!
 
 
Så här var mitt hår någon vecka efter att jag tonat det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0