New in!

Jag har beställt ett par klackar och en gymnastikdräkt och äntligen kom de!
Det som jag inte gillar med dräkten är att den är lite för stor men jag kommer inte hinna skicka tillbaka den och beställa hem en ny så det får bli den här! Klackarna älskar jag men det enda är att skorna är typ lite för "korta" där framme som ni ser så mina tår syns lite men det spelar ingen roll tycker jag. Klackarna är ganska så höga haha jag är inte så van att gå i 15 cm klackar. Mina andra klackar är mellan 12-13 cm men jag får gå in dem lite!
 
 
 
 
 
 
//Sophia

Kommentarer
Postat av: Moa Andreasson

Så fint!

Nu är svaren upp från frågestunden :D

2013-05-16 @ 16:35:44
URL: http://oktobernatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0